Sunday, May 8, 2011

childhood.

familiar tak dgn word 'childhood?'

zaman kanak2..da best ever moment dlm hidup
rugila kalau siapa yg tak rasa zaman kanak2 yg indah
alhamdulillah..
aku untung..ak dpt rasa zaman kanak2 yg pling indah dlm hidup
aku dapat apa ja aku nak
seronok la..sebab masa kecik2 selalu jd da first
even masa tadika..ak selalu no 1
dan ak mewakili negeri dlm pertandingan pidato
malangnya..aku kalah..dapat naib johan je..












but zaman kanak2 yg seronok
sebabkan aku ni banyak dengan abag n adik lelaki sebab kakak2 kat sbp
aku main bnda lasak2..
so aku penah la rasa bertumbuk2,berlawan,main bola sepak dlm lumpur n hujan
main beskal..macam2 la yg sllu dak2 lelaki buat

tapi..bila aku pindah kat area baru..kawan2 aku mostly gugurl2





so aku bljar la main masak2
bola keranjang
bola jaring
main kawen2 hehe
seronokla gak
nak2..bila untie2 aku akan belikan macam2 permainan masak2
anak patung
teng2
macam2 ag
best=)
hee...zaman kanak2 aku pun kelakar
sebab aku ni degil..
yela..kawan dgn lelaki kan

paling aku takley lupa
once my dad kata jgn keluar but i kluar jugak
then entah camne
kaki i leyh tersepit dlm tayar basikal lerun
perghh...gila la
terus tumbang terbalik la tgh2 jalan
hee..abah dtg..tolong kuarkan kaki
ak leh amik basikal cuba lari dr abah dlm keadaan trhinjut2 tue
haha..
sebab takut abah marah
tapi abah tak marah
tue la my parent
diorg tak penah marah aku
pe2 dorg akan masuk bilik..atau pnggil aku private
and slow talk
dats y aku takut dan tak suka kena marah
esp depan2..hehe
i love my parent!!